ENPRESA IKUSTALDIAK BIGARREN HEZKUNTZAN

DBH 3ko ikasleak ELKARREKIN ERAIKITZEN proiektuaren azken fasean hainbat enpresatan ikustaldiak egin dituzte.

DBHO 2ko ikasleak ENPRESA EKONOMIA ikasgaiari lotuta Bielen izan dira

ENJOY ENGLISH, AURTEN BAI !!!

LH3tik LH6ra bitarteko taldea izango dugu.

Bada lekua oraindik, apirilaren 27 arte duzu aukera !!

Begiralea etxean hartuz gero, egonaldia dohainik!!

TUTORETZA PLANA 17/18

Tutoretza plana

Urteko tutoretza planaren osagarri gisa planteaturiko saioekin jarraituz, aste honetan DBH4ko bi gelatan Harremonak taldeko adituak bi egun osotan zehar egon dira sexu heziketako saioak eskainiz.

A21 INGURUAN TREN MUSEORA BISITA LH2ko IKASLEAK

A21 INGURUAN TREN MUSEORA  BISITA LH2ko IKASLEAK

Atzo, LH2 ko ikasleak Tren Museoan izan ziren.

KIROL ELKARTEKO ZOZKETA

Zozketaren zenbaki saritua 4961 izan da.

AZPEITIKO IKASTOLA BATXILERGOKO ETA LANBIDE HEZIKETAKO IKASTOLEN PRAKTIKA ONEN V. JARDUNALDIETAN

Asteazkenean, martxoak 21, Ikastolen Etxean, Batxilergoko eta Lanbide Heziketako ikastolen praktika onen inguruko V. jardunaldiak ospatu ziren.

ARRAZAKERIAREN ETA XENOFOBIAREN KONTRAKO NAZIOARTEKO EGUNA

Asteazkenean, martxoak 21, Arrazakeriaren eta Xenofobiaren Kontrako Nazioarteko Eguna ospatu genuen. Egun horretan Euskal Herrian eta mundu osoan xenofobia, gertakari arrazistak eta horien iturburuak salatzen dira.

ALAITZ BADIOLA- EMAKUME MASTER CUP TXAPELKETAREN FINALEAN

Alaitz Badiola Oihana Orbegozorekin batera finalera iritsi da. Emakumeen aurrerako ibilbidean pausoak ematen etengabe, Alaitzek hor dihardu gogor kirolean.

ESKOLARTEKO BERTSOLARI TXAPELKETA

Azpeitian jokatu zen martxoaren 14an, Gipuzkoako Eskolarteko Bertso Idatzien lehiaketako laugarren saioa. Urola bailarako eskualdeari dagokion saioan LH 4tik DBHO2rainokoak izan ziren.

LH3ko IKASLEAK TOLOSAKO TOPICen

Otsailean, LH 3ko ikasleok, Tolosara joan ginen Marionaren etxera, TOPIC museora alegia.

Orriak

-era harpidetu