Albisteak

LH 3ko ikasleak  xake ikastaroa eskuratzen ari dira. Gipuzkoako Xake Federazioaren eskutik eta Anaitasuna Kakute taldearen laguntzaz, aipaturiko ikastaroa burutzen ari dira egunotan. Gela bakoitzak, 15 ordu eskainiko dizkio kirol olinpiko honi.

Aste honetan LH6ko ikasleek Arremanitz Kooperatibako kideen bisita izan dute. Hezkidetza, Sexu Hezkuntza eta Tratu onen inguruko lanketa egiteko aukera izan dute.

Aurtengoan ere euria ez da oztopo izan San Sebastian egunean Azpeitiko kaleak danbor hotsez betetzeko. Ondorengo argazkiak horren lekuko. Ikus argazkiak.

Santa Ageda bezpera ospatuz, HH eta LHko ikasleek gaur arratsaldean jardun dute eskean Ikastolako patioan. Ikus argazkiak.

Datorren igandean, otsailak 3, Goenako Kanpan egingo den zuhaitz landaketarekin ospatuko dugu aurtengo Zuhaitz eguna. Herritarrak eta, bereziki, haur eta gazteak zuhaitzen eta basoen garrantziaren jabe egiteko eta haien zaintza eta babesean euren parte hartzea sustatzea da egunaren helburua. Animatu beraz, eta azaldu Goenara 10:30etik 12:30era.

Aurresku eta guzti inauguruta zuten LH1-3 mailetako ikasleek bere proiektu eta erronketan lagungarri izango duten espazio berria, denda bat hain zuzen ere.

Ikusi bideoa

DBH 1eko Natur Zientzietan "Lurra etengabe aldatzen ari den planeta" unitateari jarraiki, gaur, urtarrilak 25, Ainhoa Alonso geologoaren bisita izan dugu. Munduko sumendiei buruz hitz egin digu eta hainbat harri ere ekarri dizkigu, denok ikusi eta azter ditzagun.

Aurten DBHko 2.mailan Erdi Aroa gaia landu ondoren, proiektu berri bati ekin diogu. Gizarte eta Plastika arloak bateratuz, txotxongilo emanaldiak prestatu ditugu taldeka. Horretarako gidoiak idatzi , txotxongiloak egin eta beirate eta eszenatokiak sortuz Erdi Aroan murgildu gara.

Gaur, urtarrilak 22, Iraurgi Berritzeneko arduradunak izan ditugu, DBH 3 eta 4ko ikasleekin "Elkarrekin Eraikitzen" proiektuari ekiteko asmoz.

Ikastolako Danborradak utzitako argazkiak ikusgai hemen.

Batxilergoko urteko plangintzarekin jarraituz, gaur,urtarrilak 11, EHUko Ingenieritza Eskolakoak etorri dira ikastolara gure Batxilergoko ikasleei beren Ingenieritzako Graduen eskaintzaren inguruko informazioa helaraztera.Era berean, DBH 3 eta 4ko ikasleentzat,  Elgoibarko IMH Fabrikazioaren Zentro Aurreratukoek, beren eskaintza zehatza aurkeztu diete. DBH 01eko ikasleei berriz, Ingenieritza Duala eta Goi Mailako Ziklo Formatiboen eskaintza aurkeztu eta azaldu diete bertatik bertara.

Olentzeroren bisitak utzitako argazki gehiago hemen.

Orriak