Albisteak

DBH 4ko  BIOLOGIA/GEOLOGIA ikasgaiarekin lotuta, 3.unitateko konpetentzia lana izan da Ikastola inguruko parkean landatu diren zuhaitzen sailkapena eta zuhaitz bakoitzaren ezaugarrien txostena osatzea.

Aurten erronka berri bati heldu diote DBH2ko ikasleek, gorputz perkusioan aritu dira. Txarango taldearen "Quan calla la ciutat" abestia interpretatuz, ezinezkoa zirudien proiektuari amaiera eman diogu. Zorionak neska-mutilak! Ikusi bideoa.

Ekainaren 19an, Basazabal Jauregian orientazioarekin loturiko "Elkarrekin Eraikitzen" proiektuaren azken ekitaldia izan zen. Bertan, gure ikasleak beren lana aurkeztera joan ziren beste ikastetxeekin batera. Bertara, hainbat enpresatako eragileak ere gonbidatuak izan ziren eta Iraurgi Berritzeneko arduradunak ere. Proiektuari bukaera emateko modu ezinhobea, Zorionak gure ikasleei!!!!

Aste honetan, DBH4ko ikasleek Lehen Sorospen ikastaroa jaso dute DYAko arduradun eta espezialisten eskutik. Alde batetik, arnas eta biriken suspertze ikastaroa eta bestetik, anbulantzia baten gailuak ikusi eta ezagutzeko parada izan dute.

DBH-DBHOko ikasleentzat soilik!!   Bigarren eskuko azokan BATXILERGOKOAK soilik!!

Datorren ostiralean, ekainak 14, zita interesgarria dugu Azkoitian. Iraurgi Berritzenek antolatuta, bailarako ikastetxeetako ikasleek beraien proiektuak aurkeztuko dituzte Zientzia Azokan.Gure ikastolatik bi proiektu aurkeztuko dira:Frutaren oxidazioa eta Elkarmaker elkarlan proiektua.Gehiago irakurri barruan.

Eguna: maiatzaren 28an, asteartea (18:00) Gaia: HAURREN GARAPEN SEXUALA Hizlaria: Nerea Sancho Esnaola (ARREMANITZ) Hitzaldia irekia bada ere, batez ere HH 3-6 eta LH 1-3ko haurren gurasoei zuzendua izango da.

Ikasturte bukaerarekin batera, jada ohikoa den bertso jaialdia gozatzeko aukera izan genuen asteartean Soreasu Antzokian. Saio bikaina eskaini zuten herriko ikasleek, tartean gure LH5, LH6 eta DBH1eko ikasleek. Lan ederra!

Eman diogu amaiera aurtengo eskola kirolari eta azken astean modalitate berria ezagutzeko aukera izan genuen, errugbia.Guraso eta ikasle ohiez osatutako lan talde paregabe batek beraien ezagutzak erakutsi zizkieten gure ikasleei eta errugbiaz modu ezin hobean disfrutatu zuten.

Ibilaldia ospatzera hurbildu nahi, baina eguraldi txarraren ondorioz azkenean Lekeitiora joan ez direnei, laguntza hori emateko aukera ireki diete antolatzaileek. Bi kontu korronte zenbaki egin dituzte publiko.

Asteartean, HH 5eko ikasleak, azokara joan ziren eta bertako produktuak ikusteaz gain, Azpeitiko hainbat eraikin ikusi zituzten, Enparan eta Basazabal Jauregiak, Udaletxea eta abar. Turismo ederra eginez, goiz pasa egin zuten gure turistek!

Ikastolako Euskaraz Bizi egitasmoaren barruan eta Liburuaren Nazioarteko Egunaren harira, gure Ikastolan hainbat ekintza burutu dira pasa den astetan etapa guztietan. LHkoek, liburuaren egunaren erakusketa egin dute sarreran, hainbat literatur emari izan dira ikusgai, benetan aberats eta emankorrak...(jarraitu irakurtzen klika eginda)

Orriak