Albisteak

EITBko, 3Txulo saiokoek, Lehen Hezkuntzako 4., 5. eta 6. mailako ikasleek prestaturiko dantza  eta irakurritako liburueei buruzko informazio eta iritziak grabatu dituzte.

Durangoko liburu eta disko azokara joan dira gaur, abenduak 5, DBH01 eta 2ko ikasleak. Kulturaz gozatzeko aukera zabalaz gozatu dute, egin duten goiz pasan.

Goiz-goizetik hasita, Euskararen Egunaren ospakizunetan murgildu ziren ikastolako kideak, festaz gozatzeko. Pregoia irakurriz, eman zitzaion hasiera ekintzaz beteriko egun koloretsuari. Mari Domingiren etorrera, mahai joko, futbol eta saskibaloi txapelketak, aurpegi margoketa, bazkaria, "Guk Euskaraz"en zuzeneko emanaldia... Ikus bideo eta argazki bilduma

Lengua Castellana eta Plastikako gaiak uztartuz, 6. mailako ikasleek, erakusketa bat antolatzearen erronka burutu dute egin dituzten artelan guztiekin. Euskal artista batzuen (Txillida, Oteiza…) lanak ezagutuz eta esperimentatuz, beraien artelan propioak ekoitzi dituzte hainbat material eta teknikak erabiliz.

Datorren astelehenean, abenduak 3, emango diogu amaiera euskararen inguruan azken egunotan ospatu ditugun hainbat egitasmoei . Horien artean dago ikastolako ikasleek eman dioten babesa Euskaraldiari "Guk Euskaraz" abestuz. Ikusi bideoa.

Ikastoletako neguko katalogoa etxean izango duzue.  Gabonetako kanpainaren baitan oparietarako eskariak egiteko aukera aproposa da.

Zuen eskaria egiteko azken eguna abenduaren 3a duzue. Idazkaritzan daude eskaera orriak.

Euskaraldiko txapak jasotzeko datak zehaztu dira jadanik. Azaroaren 19tik 22ra izango dugu geure Ahobizi edo Belarriprest txapa lortzeko aukera, Azoka Plazan, 18:30etik 20:00etara bitartean. Ikastolan astelehen eta ostegun arratsaldean egongo da mahaia. Bestalde, girotze saio batzuk ere antolatu ditu Azpeitiko Euskaraldiko taldeak, azaroaren 21ean izango da hurrena.

Gure ikasleek, aurtengo Euskal Antzerki Topaketez gozatzeko aukera izango dute. Era berean, gure artistek, Ikastolako antzerki tailerreko ikasleek, hiru obra ANTZEZTUko dituzte azaroaren 13an arratsaldeko 15:30ean Soreasu Antzokian.

LH 2ko neska mutilak udazkenaren inguruan aritu gara hainbat jarduera egiten.Inguruko ibilalditxoetan gaztainak,hurrak,ezkurrak eta hosto koloretsuak biltzen.Sakona baratzetan udazkeneko uzta ikusi genuen.Inguruko gure basoak aztertuz koloreak,fruituak,hostoak...ikusi eta bildu genituen.Denon artean ikasitakoa laburtuz erakusketa antolatu dugu ikastolaren sarreran.

Inguruko unibertsitateek beren  19-20 eskaintza akademikoa aurkeztu diete ikastolan DBHO 2ko ikasleei. Egungo gradu eskaintzaren berri izan dute gure ikastolako ikasle nagusienek. Etorkizuna eraikiz joan daitezen, lan mundurako aurre sarbidearen informazio zabala eta osotua izan dute gaur eta hurrengo saioetan.

Gaur, azaroak 5, izan dugu Euskaraldian izen emateko aukera Ikastolako patioan jarri den mahaian. Bihar ere, ordu berean (16:45-18:00) izango ditugu zain Euskaraldiako taldekideak. Animatu beraz.

Larunbatean ospatu zen Ikastolak antolatutako Herriarteko Kros MIstoa. Maite Arraiza (Barakaldo) eta Urtzi Murgia (Lazkao) izan dira aurrenak. Vanessa Cerrajero eta Antonio Carmona berriz lehen azpeitiarrak. Zorionak guztioi!

Orriak