Albisteak

Pasa den asteartean,Lehen Hezkuntzako Kale Kantu proiektu berriari hasiera eman genion, kaleak kantuz alaitu genituen.

Aurrerantzean ekintza hau hilean behin burutzen jarraituko dugu. Ikus bideoa.

DBH 4ko ikasleak Ekintzailetasunaren programan, Ekonomia irakasgaian, enpresa bat sortzeko negozio plana garatzen ikasi dute. Pasa den astean proiektu hau bultzatu asmoz eskualdeko ekintzaile talde bat gerturatu zitzaigun ikastolara beraien testigantza eman eta egunerokoa azaltzera.

Aurreko astean DBHO 2ko ikasleek Azkoitian kokatuta dagoen XUBI enpresara egin zuten ikustaldia. Ikastolan enpresen inguruko funtzionamenduaren ezagupen teorikoak landu dituzte eta enpresara eginiko ikustaldian errealitatean nola garatzen den ikusi ahal izan zuten.

LH 2ko ikasleak Unibertsoaren gaia lantzen ari dira. Proiektuaren emaitzak denokin partekatu nahi dituzte. Horretarako, egun hauetan ikusgai izango duzue ikastolako sarreran antolatu berri duten erakusketa. Astelehenean izandako emanaldia ere ikusgai hemen.

HH 3ko ikasleak Oinatzera joan ziren udaberriari ongi etorria ematera. Gure mendigoizale txikiak ez zuten etsi gailurra ukitu arte!! HH 4ko ikasleak,Igarako errotara joan ziren pasa den egunetan. HH 5ekoak berriz, martxoaren 29an, Amuko Zubira joan ziren eguraldi ederrarekin pasieran eta bertan hamaiketakoa jan ondoren, Jonek, bertako kondaira kontatu zien haurrei.

HH 4ko ikasleok ogia egin genuen ikastolan. Igarako errotara joan ginen eta bertan irina nola lortzen den ikusi genuen.Ondoren, Agirre eta Forest okinen laguntzarekin, irinarekin ogia nola egiten den ikasi genuen.

Azken asteetan, LH 2ko ikasleak antzerkiko proiektu berrian aritu dira buru belarri. Testuarekin eta zuzendaritzarekin Miren Nogales ikasle ohi eta artistaren laguntza ezin hobea izan dutelarik. Fruitua ikustera gonbidatzen zaituztegu apirilaren 8an, arratsaldean. Ikus trailerra.

Murgilduak gara jada 21.KORRIKAn. Berriro ere, guztion laguntzari esker Euskal Herriko bazter guztietara zabalduko dugu euskararen aldeko mezua. Aurten denok izan gaitezke KORRIKALARI eta ikastolaren lekukoa eraman. Ikastolaren Idazkaritzara hurbildu eta argazkia ateratzera gonbidatzen zaituztegu, denon artean argazki bilduma erraldoia osatu eta KORRIKARI laguntzera.  Ikus argazki bilduma.

Apirilaren 3an jokatu da Azpeitiko Basazabal jauregian Gipuzkoako Eskolarteko Bertso Idatzien Urolako saioa.Ikasberri ikastolako ondorengo ikasleak izan dira sarituak:-LH5 eta LH6 kategorian: Beñat Aristegi eta Joanes Azpillaga.-DBH1 eta DBH2 kategorian: Oihan Sarasua eta Markel Urrestilla.-DBH3 eta DBH4 kategorian: Lantz Unanue eta Xabier Abaunz.

LH 4ko ikasleak, ingeleseko ikasgaian, ingeleseko idazmena proiektu moduan, Qatar-en bizi den Irlandako irakasle batekin ari dira idatziz harremanetan, email bidez.

Ederra da jolastuz ikastea!!Gure gorputza jolasaren bidez eta modu dibertigarrian ezagutzeko hainbat ekintza egiten ari gara Haur Hezkuntzan. Ikus argazkiak.

Aurtengo neguan, Haur Hezkuntzako ikasleok, Euskal Herriko ohitura zaharrak ospatzen aritu gara. Ikus argazkiak.

Orriak