Albisteak

Atzo eguerdian EKO TALO tailer bat izan zuten jangelako LHko ikasleek. Eskola jantokiak ikasteko eta entretenitzeko espazio ludiko bihurtzeko helburua duen programaren barruan kokatzen da ekintza hau.

Aurten Orientazio planari hasiera emateko:Urriaren 25ean Deustoko Unibertsitatekoak etorri zitzaizkigun DBHO 2ko ikasleei beren Gradu eskaintzari buruzko azalpenak ematera.Halaber, pasa den ostiralean, azaroak 29, Mondragon Unibertsitatekoak etorri ziren DBH 0 1 eta 2ko ikasleekin egotera, beren Graduen inguruko informazioa ezagutarazteko. Esperientzia oso aberatsa izan da.

Aurtengoan ere festa bikaina izan dugu Ikastolan euskararen inguruan. Abenduaren 3a, urtero dugun lez, euskara eta ikastolen aldeko pregoiarekin hasi eta era askotariko ekintzaz osatutako eguna izan da gaurkoa. Argazkiak lekuko.

Euskal Herriko ikastolei beren proiektuak aurrera ateratzen laguntzeko TANTA egitasmoa aurkeztu zuten Ikastolen Elkarteko eta ikastolen aldeko jaietako ordezkariek, atzo, Ikastolen Etxean egin duten agerraldian.

Gaur, azaroak 25, genero indarkeriaren aurkako egunean, gure ikastolan ere lanketa, hausnarketa eta sentsibilizazio ekintzaz beteriko eguna izan dugu.

Azoka Plaza 2.0 proiektuaren inguruan informatzeko eta jangelako elikadura ereduaren inguruan hausnartzeko, antolatu dugun hitzaldi saiora gonbidatu nahi zaituztegu.

HH2ko ohiko 1. gelako bilera azaroaren 20an izango da. Beraien gelan, arratsaldeko 19:00etan.

Gure ikasleak, aurtengo Euskal Antzerki Topaketez gozatzen ari dira. Eta, Ikastolako antzerki tailerreko ikasleek,  bi obra ANTZEZTUko dituzte azaroaren 13an arratsaldeko 15:30ean Soreasu Antzokian.

Ostiralean, azaroak 8, Donostiako Victoria Eugenia antzokian “La serva padronaizenburua duen opera emanaldira joan ziren gure Ikastolako LH1etik LH5era bitarteko ikasleak.

Azpeitiko Argazki Elkarteak antolatutako argazki lehiaketan ikastolako DBH1eko ikasleen argazki bilduma izan da saritua. Zorionak parte hartzaile guztiei!

Aurten X. edizioa beteko du Azpeitiko Ikastola Ikasberri kooperatibak urtero antolatu ohi dugun kros mistoak. Azaroaren 16an izango da eta eraberrituta dator, Herri Hezitzailearen filosofiarekin bat egin asmoz.

Aurten X. edizioa beteko du Azpeitiko Ikastola Ikasberri kooperatibak urtero antolatu ohi duen kros mistoak. Antolaketa lanean aritu da guraso talde bat buru-belarri azken asteotan eta ekimenaren berri jakiteko jo dugu eurengana. Azaroaren 16an izango da krosa, arratsaldeko 17:00etan.

Orriak